Nowoczesna architektura : Manzana de las Luces i wniosek dotyczący środowiska / ESTUDIO AISENSON + SMF

Dzięki uprzejmości ESTUDIO AISENSON + SMF ESTUDIO AISENSON + SMF udostępnił nam swoją pierwszą nagrodę w konkursie Krajowy Konkurs Apple of the Lights and the Environment. Budowa zestawu edilicio w Apple of the Lights jest jednym z historycznych miejsc o dużym znaczeniu w Buenos Aires.
Wierzą, że spojrzenie, które pozostawia współczesny znaczek w Apple of the Lights, który został skonsolidowany w różnych stuleciach naszej historii, nie może opierać się na uznaniu preegzystencji, wartości patronackiej zestawu i każdej jego części.
oraz w formalizacji jednoczesnej potrzeby dołączania do zestawu i określania go jako interwencji.
Więcej zdjęć i architektów.
opis po przerwie.
Ich oferta nowego zestawu edilicio, który będzie ukrywać potrzebny program to concebida o architektonicznym, urbanistycznym i historycznym wyglądzie, który: Dzięki uprzejmości ESTUDIO AISENSON + SMF – tworzy wolumetrię, która uzupełnia tkaninę, nadając ciągłość profilu miejskiego jako masę nadal kształtuje się.
– Idea Re-komponuje masividad frontu na ulicy Peru, reinterpretując tempo obfitości i pustki sąsiednich frontów.
– Ponownie opracowuje koncepcję Trybunału i Klasztoru jako obszaru, który chroni społeczność dzięki współczesnemu, zachęcającemu spojrzeniu na opinię publiczną i powołaniu na stałe.
– Zapewnia taką dostępność, która, nie zakłócając działań, które mają być rozwijane w CNM i CNP, oferuje publiczną przestrzeń jakości, która przewiduje dostęp, podejmowanie działań i organizuje wycieczki.
– Oferuje miastu architekturę, która bez bycia ostro.nym iw pełnym szacunku dialogu z ró.nymi sąsiednimi architekturami, okazuje się być jednoznacznie aktualna, a po odzyskaniu typologii, która jest odkrywana, przedstawia się jednocześnie, podobnie jak ponadczasowo.
– Umożliwia uporządkowanie różnorodnych funkcji z racjonalnością i wydajnością w dwóch blokach, w których bardziej masywna lub bardziej uporządkowana architektura odpowiada najbardziej publicznym i najbardziej prywatnym obszarom.
– organizuje masowe działania na parterze i podglebie, umożliwiając publiczne intensywne korzystanie z dworu, wystaw, SUM, stołówki i widowni.
Dzięki uprzejmości ESTUDIO AISENSON + SMF – lokalizuje ENaM na niskich piętrach z dostępem do ekskluzywnych schodów, pozwalając, aby prywatne zadania rozwijały się w spokojniejszej przestrzeni ustawionej na najwyższych piętrach oraz na dworze i ulicy Peru.
– Zasłony z budynkiem o brawurowym wyglądzie odsłoniętego frontu CNBA, zapewniające przejrzystość działalności instytucji zajmujących się opieką nad dóbr kultury kraju.
– Organizuje publiczny dostęp, prywatny dostęp, krużganek, sąd, jako ciągłość ruchu pieszego ulicy Peru, która łączy tę drogę do osi pieszej Florida Peru, najstarszego Buenos Aires i przenika bez rozwiązania ciągłości w Apple of światła.
– Utrzymuje sąsiednie ściany odsłonięte w biurze Ex-pełnomocnika i Ex Casas Redituantes, nie tylko w zamówionym i przypadkowym sektorze w Sądzie, ale w całym nowym proponowanym zestawie.
Dzięki uprzejmości ESTUDIO AISENSON + SMF – szanuje całość ściany, otwory, próżnię, listwy i łuki, pozwalając na kontemplację i historyczną wycenę w kontraście do skonstruowanej nowej rzeczy.
– Proponuje beton jako element frontu w kierunku ulicy i klasztoru, a szkło w wysokich piętrach rozświetla masę w kierunku serca partii, jako materiałów, które przyczyniają się do oszczędności i jednoczesności na planie, jednocześnie gwarantując perdurabilidad i łatwe przywrócenie w czasie.
– Interweniuje w środowisku o minimalnej, ale znaczącej drodze, proponując ciągłość solado od elementu integracyjnego odpowiednich części strony.
W ten sposób ścieżki i ulice ruchu, zmaterializowane z tą samą fakturą, działają jak płaszcz, który przenika w Jabłku Światła, osłabiając granicę między zewnętrzem a wnętrzem.
– Impregnuje, poprzez stałą ekspozycję wzmocnioną wycieczką i oświetleniem, do istniejącego miejsca o introspekcyjnym charakterze, aby mogło oznaczać naszą historię za pomocą współczesnego architektonicznego faktu.
Dzięki uprzejmości ESTUDIO AISENSON + SMF Działania te wyrażają się we wstępnym projekcie Centrali Budowlanej Państwowej Komisji Muzeów i Zabytków oraz Miejsc Historycznych i Kwatery Głównej Narodowego Centrum Dziedzictwa i Obszarów Zawieszenia z Historycznymi Istniejącymi Budynkami, które będą działa jako tło i artykułowanie budynków w celu zachowania, i będzie harmonijnie łączył się z lokalnymi warunkami, podkreślając dialog między architekturami, które nadal odpowiadają różnym historycznym momentom, wysyłają do miejskich sytuacji, typologi, konstrukcji i istniejących skal w mieście Buenos Aires.
[patrz też: żebra rozdzielcze, bloczki keramzytowe, gięcie blach teoria ]

Powiązane tematy z artykułem: bloczki keramzytowe gięcie blach teoria żebra rozdzielcze